Publicerad den 11 december 2019

Nöjd eller mycket nöjd är svaret

Tack till alla er som svarade på CMB:s nöjd kundenkät som skickades ut tidigare i höst. Vi fick bra svarsfrekvens som gör att vi kan dra slutsatsen att det är både värdefullt och viktigt att vara partner i CMB – och det har blivit viktigare med åren.

Särskilt viktigt är vårt engagemang och våra satsningar på forskning, samt vårt engagemang i utbildning av framtida medarbetare. Högt betyg får också våra nätverk och temagrupper som ger möjlighet att utveckla det egna kunnandet och knyta nya kontakter med branschkollegor.

Sett till hela CMB:s verksamhet så har vi lyckats förbättra oss på 11 av 20 mätpunkter. Övriga punkter är i stort oförändrade. Ett särskilt tack riktar vi till er som lämnat konstruktiva förslag på vad vi kan fortsätta utvecklas. Det blir ett spännande område att fördjupa oss i framöver.

Användning av cookies

Cookies är små textfiler som lagras i din webbläsare när du besöker en hemsida. Det finns permanenta cookies som sparas på din dator eller mobila enhet en bestämd tid. Det finns även tillfälliga cookies som försvinner när du stänger din webbläsare.

Du som användare har möjlighet att blockera och ta bort lagrade cookies. Detta gör du i inställningarna i din webbläsare. Här kan du göra olika anpassningar. Exempelvis är det möjligt att tillåta cookies från betrodda webbplatser. Du kan också göra inställningar så att du aktivt får acceptera varje ny cookie som en webbplats skickar till din dator.

Vi använder cookies i syfte att förbättra vår hemsidan och göra ditt besök på vår hemsida till en bättre upplevelse.